VECKANS BILD ??

läste min mail igår och har fått lite förslag att ha veckans bild uppe på bloggen.
om veckans bild kommer att vara intressant och många vill delta,
så kommer jag att börja ha med det!

så därför tänkte jag att köra en test omgång 2-3 gånger för att se om intresset finns.
tänkte börja med veckans bild redan nu,

så på söndag utser jag en vinnare
skicka din bild på min mail [email protected]
du får skicka fler bilder i ett mail, men du behöver inte
skicka varje vecka, din bild/er kommer vara kvar
skriv din bloggadress och namn så jag sedan kan länka er!
tipsa gärna andra på er blogg så fler kan vara med!

REGEL: bilden ska vara tagen av dig och ingen annan!

LETS SHOOT

Kommentarer
Postat av: PEETRA

- Nämen tack så mycket sötnos :)

Ja men det lät ju som en spännande idé det där med veckans bild :)

Kram

2011-09-13 @ 13:48:57
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: Hej! Ja, hoppas allt är bra med dig med.

Tack så mycket! :)

Ja vill gärna vara med, ska bara välja ut några bilder först :)

2011-09-14 @ 19:37:51
URL: http://photosaremypassion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback