åh herregud... 2006?

sitter bara och skrattar åt hur otroligt fina fotografier jag tog när jag precis börjat fotografera.
kollar igenom min hårddisk nu och mina allra första fotografier tog jag april 2006 !!

2006 liksom, JÄTTE LÄNGE SEN!!

hade gärna velat visa er ett par bilder om de inte hade varit så groteskt....
kan bara säga tre saker:

... JÄTTE ÖVERREDIGERADE - hade precis upptäckt photoshop. kontrast i mitt hjärta på den tiden!
... JÄTTE VINKLADE SNETT - hade en tendens att ta bilder snett, var tydligen coolt 2006
... JÄTTE BESKURNA - det var häftigt att ta kort snävt inpå. hela blomman skulle promt INTE med

så ja, de där tre punkterna förklarar nog...
men jag kanske slänger upp de "bästa" av dem alla från 2006
PEACE ☮

Kommentarer
Postat av: PEETRA

- Tack vännen! :) Åhfy, stackare!! näe halsfluss är ingen favorit, det är himla jobbigt.. Jag har hellre magsjuka i två veckor än halsfluss en vecka :P

2011-09-01 @ 00:33:01
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Nu får du ju visa någrs sv dessa bilder! Blev nyfiken på att se!! Men korten som du tar nu är iaf riktigt fina! :)

2011-09-05 @ 22:48:26
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback